Клієнтка Ощадбанку поскаржилася на труднощі з отриманням готівки - проблеми виникали як під час спроби зняти гроші в банкоматах, так і при отриманні їх у відділенні, де необхідної суми не було.
Скарга розміщена на порталі "Мінфін".
Клієнтка Ощадбанку поскаржилася, що під час спроби отримати гроші через банкомат їй було відмовлено, причому, за її словами, з технічних причин.
"Зв'язалися з чат-ботом, карту перевірили, робоча, банкомат просто не видав грошей. А чому не видав – незрозуміло", — йдеться у її скарзі клієнтки Ощадбанку.
Наступного дня інший банкомат установи видав гроші, але не в повному обсязі. Після цього клієнтка звернулася до відділення банку, де їй повідомили, що "коштів немає".
"В касі немає грошей, мені що, доводиться бігати містом в пошуках банкоматів? Це просто жах," — нарікає клієнтка Ощадбанку. У самому Ощадбанку поки що не прокоментували цю ситуацію. На момент публікації матеріалу відповіді банку на скаргу ще не було.
У банку пояснили, що це рішення ухвалене у зв'язку з чинним військовим становищем в Україні. Продовження терміну дії відбувається автоматично для карток, термін яких закінчився з лютого 2022 року. Також банк закликав клієнтів, для яких вже були перевипущені картки, звернутися до відділення Ощадбанку для їх отримання.
Останні новини України:
ПриватБанк блокує доступ до кредитних лімітів, деталі.
"ПриватБанк" змусив українця чекати півроку на заміну банкнот.
ПриватБанк може заблокувати гроші в будь-яку мить, українець розповів деталі.