Популярний столичний десерт з'явився в новому форматі, і восени він особливо стане в пригоді українцям. Бальзам не тільки допоможе захистити губи від морозних холодів, а й нагадає про смак улюбленого торта.
Український косметичний бренд dott спільно з додатком "Київ Цифровий" випустили незвичайний продукт з ароматом популярного десерту. Тепер Київський торт можна завжди носити з собою в кишені. Про це йдеться у спільній заяві компаній.
Бренд dott і "Київ Цифровий" об'єдналися для того, щоб створити ідеальний бальзам для губ, який пахне так само, як оригінальний столичний десерт, хоч і з'їсти його не можна.
"Він пахне так само ніжно і солодко, як оригінал! Наш новий бальзам для губ з ароматом улюбленого десерту — це більше ніж просто догляд. Його насичена формула загоїть усі тріщинки та сухість, захищаючи твої губи від осіннього холоду", — йдеться в повідомленні.
Представники dott і "Київ Цифровий" додали, що компактний і ароматний бальзам для губ стане особливим помічником для українців цієї осені.
Вартість баночки такого Київського торта — 349 гривень. Співзасновниця косметичного бренду Анастасія Кудіна в коментарі AIN поділилася, що ця лінійка бальзамів буде лімітованою і поки що в постійне виробництво товар запускати не планують.
Складається бальзам для губ на 98% з натуральних олій, воску і вітаміну Е, а ось на самій упаковці зображений символ столиці — каштанове листя.
Нагадаємо, раніше повідомлялося, як приготувати знаменитий Київський торт вдома. Цей десерт — фактично візитна картка української столиці, яку приготувати в домашніх умовах хоч і нелегко, але результат точно зможе здивувати.