В Україні існує велика кількість банківських установ, які пропонують різні умови обслуговування.
Трапляються ситуації, коли клієнтів не влаштовує обслуговування чи комісія у фінустановах.
До Пенсійного фонду звернулася українка з питанням, як змінити банк, у якому отримуєш пенсію, і чи обов'язково для цього особисто звертатися до того, хто отримує виплати.
Також вона поцікавилася питанням, які саме документи потрібно подавати для зміни фінустанови.
Фахівці ПФУ пояснили, що для зміни банківських реквізитів необхідно відкрити рахунок у обраному банку та подати відповідну заяву до сервісного центру Головного управління Пенсійного фонду України.
Фахівці додали, що заяву можна подати як особисто, так і через уповноважений банк.
Також у Пенсійному Фонді пояснили, що електронну заяву необхідно підписати за допомогою КЕП та відправити до Пенсійного фонду.
Раніше ми повідомляли, як повернути субсидію , якщо її скасував ПФУ: українцям дали шанс.