Понад 700 тисяч людей слухали та дивилися Радіодиктант національної єдності — 2024 до Дня української писемності та мови. Про це повідомили на корпоративному сайті Суспільного.
Станом на 28 жовтня на ютуб-каналі «Українського Радіо» диктант переглянули понад 466 тис. користувачів, а в день трансляції він посідав перше місце у трендах у вкладці «Популярне» на ютубі та у Google-запитах.
На телеканалі «Суспільне Культура» ведуча Олена Зелінченко спілкувалася з учасниками з різних міст України та світу. Прямий ефір подивилися 90 тисяч глядачів (віком 4+ років у містах з населенням 50 тис.+ жителів).
Частка аудиторії становила 2,27% (аудиторія 18+ років у містах з населенням 50 тис.+ жителів), що втричі вище за середню частку аудиторії телеканалу «Суспільне Культура» у жовтні. Пікова частка аудиторії Радіодиктанту в моменті становила 3,12%.
У додатку та на сайті «Українського Радіо» диктант слухали 205 тисяч слухачів, а контент про Радіодиктант у тіктоці Суспільного «До речі» отримав сумарно до 6 млн переглядів.
Лише на ютуб-каналі «Українського радіо» трансляцію одночасно дивилися понад 110 тисяч користувачів.
Про особливості, нововведення та атмосферу, яка панувала на локаціях під час написання Радіодиктанту національної єдності, «Детектору медіа» розповіли координаторка Радіодиктанту Юлія Шелудько та член правління Суспільного Дмитро Хоркін.
«Детектор медіа» зібрав у соцмережах реакції про написання цьогорічного Радіодиктанту, якими поділились медійники, держслужбовці, актори, військові.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».