ЄС запровадили нові мита на імпорт електромобілів з Китаю
ЄС запровадили нові мита на імпорт електромобілів з Китаю

ЄС запровадили нові мита на імпорт електромобілів з Китаю

У вівторок, 29 жовтня, ЄС оголосив про нове підвищення мита на китайські електромобілі на додаток до тих 10 відсотків, які зараз стягуються з імпорту автомобілів. Тарифи сягатимуть до 35,3% і залежатимуть від поставників.

Про це повідомляє France 24, передає Укрінформ.

ЄС прийняло відповідне рішення після розслідування, яке показало, що автовиробники вКитаї отримують «несправедливу вигоду» від субсидій Пекіна, чим підривають позиції європейських автовиробників.

Раніше Пекін розкритикував рішення про мита як «несправедливу, невідповідну і необґрунтовану протекціоністську практику» Європейського Союзу.

Рішення стане законом після публікації в офіційному журналі ЄС, і набуде чинності не пізніше четверга. Тарифи діятимуть протягом п'яти років.

«Вживаючи ці пропорційні та цілеспрямовані заходи після ретельного розслідування, ми виступаємо за чесну ринкову практику. Ми вітаємо конкуренцію, в тому числі в секторі електромобілів, але вона повинна ґрунтуватися на справедливості та рівних умовах», - сказав у своїй заяві комісар ЄС з питань торгівлі Валдіс Домбровскіс.

Десять із 27 країн Європейського Союзу підтримали підвищення мит на електромобілі з Китаю. П'ять країн ЄС виступили проти цього кроку, 12 – утрималися.

Найбільші європейські автовиробники, в тому числі німецький автомобільний титан Volkswagen, розкритикували підхід ЄС і закликали Брюссель вирішити це питання шляхом переговорів. Додаткові тарифи є «кроком назад для вільної світової торгівлі, а отже, для процвітання, збереження робочих місць і зростання в Європі», - заявила у вівторок після оголошення президент Німецької асоціації автомобільної промисловості Хільдегард Мюллер.

Китай своєю чергою заявив 8 жовтня, що запровадить тимчасові тарифи на коньяк, що імпортується з ЄС. Пекін також розпочав розслідування щодо субсидування ЄС деяких молочних продуктів та свинини, що імпортуються до Китаю.

Торгівельна напруженість між Китаєм і ЄС не обмежується електромобілями: Брюссель також розслідує китайські субсидії на сонячні панелі та вітряки.

ЄС не єдиний, хто накладає високі мита на китайські електромобілі. Канада і США в останні місяці запровадили набагато вищі тарифи - 100-відсоткові - на імпорт китайських електромобілів.

Як повідомляв Укрінформ, уряд Китаю у серпні подав скаргу до Світової організації торгівлічерез тарифи Євросоюзу на електромобілі китайського виробництва.

Фото з відкритих джерел

Теги за темою
Євросоюз Китай
Джерело матеріала
loader
loader