Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина
Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина

Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина

Хто отримав неправильні розрахунки

Скарги на некоректні розрахунки залишили користувачі під одним із дописів на сторінці ГК Нафтогаз у соцмережах.

Наприклад, житель Хмельницької області, який регулярно передає показники лічильника, все одно отримує рахунки з іншими сумами до сплати. Схожа ситуація й у жительки Чернівецької області:

Щомісяця своєчасно подаємо показання газового лічильника, своєчасно сплачуємо за розподіл спожитого газу. А натомість отримали рахунки з некоректно нарахованими платежами за транспортування газу. Через це і ще перекрито газопостачання, та ще в опалювальний період?,
– йдеться у коментарі.

Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина - Фото 1

Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина - Фото 2Клієнти Нафтогазу отримали некоректні розрахунки в платіжках: у чому причина - Фото 3

Як вирішити проблему

У Нафтогазі зазначають, що всі претензії щодо обліку та нарахування обсягів газу потрібно направляти операторам ГРМ, які відповідають за ці процеси.

"Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" є постачальником і не займається обліком обсягів газу. Саме оператори ГРМ відповідають за ці розрахунки,"
– повідомили у компанії.

Там також уточнили, що Нафтогаз лише допомагає приймати показники лічильника і пропонує зручні сервіси для їх передачі. Після цього дані надсилаються оператору ГРМ, який визначає обсяг спожитого газу.

Теги за темою
Гроші
Джерело матеріала
loader