Новий звіт аналітичної компанії IDC свідчить, що у третьому кварталі 2024 року обсяг продажів планшетів на глобальному ринку становив 39,6 млн пристроїв. Це на 20,4% більше, ніж в аналогічному періоді попереднього року.
Apple продовжує домінувати на ринку планшетів з показником у 12,6 млн відвантажених одиниць та часткою ринку 31,7%. Хоча кількість відвантажень зросла на 1,4% у порівнянні з третім кварталом 2023 року, фактично частка ринку Apple знизилася. Рік тому цей показник становив 37,7%.
Хоча Apple все ще лідирує, але інші бренди зростають швидше. На другому місці знаходиться Samsung з обсягом реалізації 7,1 млн одиниць та часткою ринку 17,9%. Корейський гігант продемонстрував зростання збуту на 18,3%, хоча його частка знизилася з 18,2% рік тому.
На третьому місці розташувалась Amazon з 4,6 млн відвантажених планшетів та часткою ринку 11,6%. Компанія продемонструвала вражаюче зростання продажів на 111,3%.
Зростання Huawei також є вражаючим — 44,1%. Компанія зараз має частку ринку 8,2% з показником відвантаження 3,3 млн планшетів (порівняно з 6,9% та 2,3 млн відповідно в аналогічному періоді минулого року).
Замикає п’ятірку лідерів Lenovo з 3 млн відвантажень та часткою ринку 7,6%. Обсяг реалізації у порівнянні з третім кварталом 2023 року зріс (2,6 млн), але частка ринку скоротилась (8%).
Отже, основними переможцями цього кварталу стали Amazon та Huawei. Ще значні 9,1 млн реалізованих планшетів припадають на інші бренди, які разом мають 22,9% ринку.
За даними IDC, продажі нового Apple iPad Air зросли завдяки сезону повернення до школи, тоді як новий iPad Pro показав результати нижчі за очікувані через занадто високу ціну для ринків, що розвиваються. Продажі Samsung були зумовлені бюджетною серією Galaxy Tab A9, а не преміальними моделями Galaxy Tab S10+ і S10 Ultra. Водночас зростання Amazon переважно спричинили розпродажі під час Prime Day. Основним пристроєм Huawei був MatePad SE 11, а зростання Lenovo відбулося завдяки ринкам Китаю та Західної Європи.
Джерело: gsmarena