Клієнти ПриватБанквисловлюють невдоволення через недостатню безпеку фінансової установи, що призвело до збільшення випадків шахрайства, коли викрадають гроші з рахунків.
Про це йдеться в одній зі скарг на порталі "Мінфін".
Зокрема, один з клієнтів банку повідомив на порталі "Мінфін", що невідомі зняли з його рахунку близько 50 тисяч гривень. Він зауважив, що банк не зміг захистити його кошти.
"У мене зняли з карти близько 50 000 гривень уночі за київським часом наприкінці жовтня 2024 року, з бізнесів на території США. Незрозуміло, як банк не заблокував ці транзакції як підозрілі. Але що ще більше непокоїть, це те, що мій випадок не їдничний", — написав клієнт ПриватБанк.
Відповідаючи на скарги, представники ПриватБанку зазначили, що банк постійно вдосконалює свої системи захисту від шахрайства і застосовує сучасні методи для забезпечення конфіденційності особистих даних і фінансових операцій. Вони підкреслили, що відповідні служби банку проводять всебічний аналіз ситуації та з’ясовують деталі.
"Розслідуванням випадків шахрайства, а також розшук і затримання злодіїв, згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти цьому будь-яким необхідним чином" — йдеться в повідомленні.
Останні новини України:
Увесь час перебувала у лікарні: у клієнтки "ПриватБанку" забрали понад 10 тисяч після викрадення карток.
Клієнт ПриватБанку хотів зняти з картки долари, але одержав не всі гроші: "Видали 75% суми".
Ощадбанк не видав грошей: у відділенні банку заявили, що коштів немає.