Ганна Красноступ: «Дослідження з медіаграмотності дають нам орієнтири для наступної роботи»
Ганна Красноступ: «Дослідження з медіаграмотності дають нам орієнтири для наступної роботи»

Ганна Красноступ: «Дослідження з медіаграмотності дають нам орієнтири для наступної роботи»

Одна зі стратегічних цілей Мінкульту до 2026 року – зробити українців більш стійкими до дезінформаційних впливів

Дослідження з визначення рівня медіаосвіти української аудиторії допомагають Міністерству культури та стратегічних комунікацій формувати Стратегію з медіаграмотності.

Про це під час міжнародної конференції «Медіаграмотність в умовах війни та глобальних трансформацій» розповіла директорка Департаменту інформаційної політики та інформаційної безпеки Міністерства культури та стратегічних комунікацій України Ганна Красноступ.

В рамках дискусії «Кількісні виміри медіаграмотності: як досліджувати аудиторію та вимірювати результати проєктів» вона розповіла, що працюючи надСтратегією медіаграмотності-2026, яку Мінкульт затвердив у травні цьогоріч, враховувалися не лише дослідження та індекси медіаграмотності, а й охоплення аудиторії, інтервенції, промоції та кампанії з медіаграмотності.

«Одна зі стратцілей міністерства — стійкі до дезінформаційних впливів українці. Але в Україні, крімнаціонального тесту з медіаграмотності, в якому цьогоріч завдяки промоції кількість учасників збільшилася, є різні дослідження. Колеги з «Детектора медіа» зробилиІндекс медіаграмотності ветеранів,старших людей та ВПО. Завдяки цим індексам і дослідженням ми можемо, навіть якщо туди було включене лише одне питання з медіаграмотності, побачити тенденції, які оцінює наше міністерство», каже Анна Красноступ.

Вона додала, що результати Національного тесту з медіаграмотності у 2023 році показали, на які питання аудиторія відповідала найгірше. У зв’язку з цим, були внесені зміни до Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр», більше уваги звернено на штучний інтелект та фішинг, а також дещо змінена програма «Школи Страткому та інформаційної безпеки».

«Це все завдяки дослідженням. Коли ми бачимо тенденції, ми бачимо, в якій аудиторії з чим краще працювати. Зайвих досліджень не буває, вони нам дають орієнтири для наступної роботи», зазначила Ганна Красноступ.

Нагадаємо, 7 листопада відбувсяВсеукраїнський онлайн-урок з медіаграмотності.

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader