/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Feee79cfa9a3263d61b85b43dc865875a.jpg)
Мало хто знає, але в Україні збирали кабріолет "Таврія": таких лише 3 штучки на весь світ
У соціальних мережах уже багато разів показували, які автомобілі "планували" збирати в Україні. І лідер за таким проектом – ЗАЗ. Був час, коли конструктори з України випускали чимало інноваційних автомобілів. При цьому багато моделей виглядали досить гідно і мало чим відрізнялися від аналогів закордонних.
Принаймні, в частині дизайну. Наприклад, тільки на базі "Таврії" були випробувані різні версії кузовів: рамні пікапи, фургони та холодильники, універсал із високим дахом, шасі під самоскиди і т.д.
А ось про ЗАЗ-11025 "Таврія" із кузовом Ландо відомо взагалі не так багато. За чутками, всього було випущено три такі автомобілі, які зібрали наприкінці 1980-х на основі звичайних хетчбеків силами НТЦ ЗАЗ-Автотехніка. Про це пише портал "Hyser".
Принаймні історики українського автопрому нагадують про три випущені екземпляри "Таврії ландо":
- червоний (зараз у Києві);
- бежевий (кілька років тому сплив у Македонії та був проданий до Естонії);
- третій невідомого кольору буцімто був розбитий у краш-тестах невдовзі після виготовлення.
Зазначимо, що зробити повноцінний кабріолет з Таврії не змогли, оскільки сильно постраждала жорсткість і без того м'якого і неміцного кузова. Тому і вдалися до аналога кабріолету – кузова "ландо".
Суть його полягає в тому, що над водієм та пасажиром частина даху залишається, а от над заднім рядом сидінь передбачався своєрідний тент, який можна було скласти, забезпечивши повний доступ до навколишнього середовища.
Зазначимо, що запорізьким дизайнерам вдалося створити гармонійний образ - і з піднятим, і з опущеним м'яким верхом "Таврія ландо" має привабливий вигляд.
Цікаво, що під капотом машини – 1,1-літровий двигун із моноінжектором. До речі, цей факт, а також панель приладів найпростішого з "Таврій" типу говорять про те, що машина була створена на початку 1990-х, коли не існувало "люксових" панелей і моторів МеМЗ з класичним багатоточковим інжектором.
Раніше повідомлялося, елітні машини з військовими номерами розбурхали Україну: "Ягуар на нуль поспішає, поранених рятувати".
Також, таких зібрали всього три "ластівки": у мережі показали унікальне тридверне авто від ЗАЗ.

