Послугами Ощадбанку користуються мільйони людей в Україні та за її межами. Послуги можна отримати не лише через мобільний додаток банку, а й безпосередньо у фінансовій установі.
Банк часто публікує важливу інформацію про нововведення та свої досягнення.
Так під однією посадою розлютована українка поскаржилася на здирництво фінансової установи.
"Ні, вас буде чимраз менше, Ощадбанку, тому що таке здирство неприпустимо. Не знаю такого банку, щоб за поповнення рахунку дер комісію!" клієнтка
Жінка стверджує, що поповнила рахунок в одному із відділень "Ощада", але за це вона заплатила чималу комісію – 75 гривень. Про те, якою буде сума за поповнення, працівник банку не сказала. З клієнткою зв'язався працівник банку та попросив уточнити спосіб поповнення рахунку.
За словами жінки, її паспорт взяла працівниця банку та поповнила саме вона, адже терміналу там не було. Жінка обурена тим, що їй не вказали ні про спосіб поповнення, ні розповіли про суму комісії.
"Це нікуди не годиться! Моєму обуренню немає межі! " обурена жінка
Клієнтка стверджує, що наразі планує переоформити зарплатну картку в іншому банку. Адже навіть якщо покласти на мобільні заощадження, то відсотки наростуть набагато менше за сплачену комісію.
Раніше ми повідомляли, що банки розкриють поліції особисті дані клієнтів, а також покажуть будь-які операції по рахунку.