Майже половина українців витрачають «кешбек» на поповнення мобільного
Майже половина українців витрачають «кешбек» на поповнення мобільного

Майже половина українців витрачають «кешбек» на поповнення мобільного

Українці найчастіше витрачають кошти «Національного кешбеку» на поповнення мобільного, оплату комуналки та інтернету. Про це повідомив Finance.ua з посиланням на пресслужбу ПриватБанку.

Майже половина — 45,1%, які отримали від держави кешбек за купівлю товарів українських виробників, витрачають кошти з карток «Національний кешбек» на поповнення рахунків мобільних операторів. 

Більше третини — 35,5% користувачів програми витрачають гроші на оплату комунальних послуг, ще 7,8% на оплату послуг інтернету та понад 3% на оплату медичних послуг.

На сьогодні вже 20,5 млн грн національного кешбеку зараховано на картки понад 400 тисяч клієнтів ПриватБанку, які оформили в банку цифрову картку «Національний кешбек» та підключили її для участі у програмі.

За словами народного депутата від опозиційної фракції “Голос” Ярослава Железняка, урядовці розраховували, що гроші підуть на національні товари, підтримку ЗСУ та комунальні послуги.

- Так ось, відповідь реальності цьому ідіотизму: 53% з грошей від «кешбеку» витрачають на поповнення мобільного звʼязку та інтернету. На комунальні послуги лише 35,5%. Якщо і є там якась частина донатів на ЗСУ, то вона десь сидить невеликим відсотком… А зараз питання до наших «економічних геніїв» - а ми справді під час війни вирішили з бюджету зробити дотацію на поповнення мобільного? P.S. Нагадаю, що мою прийняту правку про вилучення кешбеку з бюджету 2025 року Уряд проігнорував, — написав він у своєму телеграм-каналі. 

  • 2 вересня стартувала національна програма 10% кешбеку за купівлю українських товарів.
  • 25 жовтня Зеленський пообіцяв нові виплати з грудня – по тисячі гривень кожному українцю.
Джерело матеріала
loader
loader