В Україні доля соняшникової олії Kernel становить близько 22%.
Про це повідомляє пресслужба Kernel.
«Щоб підвищувати свою ефективність – ми весь час створюємо технологію, створюємо розвиток, який стосується не тільки компанії, а і наших партнерів.
Для того, щоб ця система стало виходила на 22%, треба мати своє дуже ефективне виробництво, сертифіковане по всіх світових стандартах, яке забезпечує 10% сировини, яка нам потрібна.
А, щоб придбати інші 90% сировини, ми маємо інвестувати у цих виробників, підвищувати їх рівень технології, підвищувати рівень діджиталізації, тому ми і впроваджуємо такі рішення, як: Digital.
Agribusiness, Open.
Agrabusiness, для розвитку ринку в цілому», – зазначив Євген Осипов, CEO Kernel.
За його словами, якщо враховувати той факт, що Україна в середньому експортує 30% продукції в Європу, а все інше по світу — Європа не зможе тримати дотаційну модель на 100% української продукції.
«Тому нам спільно треба розробити такий механізм, коли ця продукція, яка йде до Європи буде в одному правовому полі», – додав Євген Осипов.