За останні кілька місяців деякі люди почали дивитися YouTube на своїх телефонах, щоб знайти щось дещо інше : нескінченну стрічку відео, схожу на TikTok. Це були не короткі відео, а повноцінні відео, які YouTube зазвичай називає «довгоформатними». Якщо провести пальцем угору, замість повернення на домашню сторінку почнеться відтворення іншого відео. Проведіть ще раз: ще одне відео.
Поки що це лише невеликий тест можливої функції, яка YouTube працює постійно. Цей тест працює з серпня і є одним із кількох поточних тестів нових способів пошуку вмісту на YouTube для користувачів. «Якщо ви є глядачем експерименту, — йдеться у дописі на форумі з описом тесту , — ці нові можливості відкриття можуть включати поєднання відеоформатів, у тому числі довгострокових відео, де ви зазвичай бачите короткі відео (приклад: стрічка коротких відео). ) або нові канали довготривалих відео». Коли я запитав Google про тест, компанія скерувала мене до цієї публікації на форумі. «Ми проводимо експеримент із невеликою групою користувачів Android, який дозволяє їм гортати вгору, щоб знаходити більше відео під час перегляду в портретному або повноекранному альбомному режимах», — сказала речник YouTube Еллісон То в заяві.
Більшість користувальницьких тестів нікуди не йдуть, і я б впевнений, що цей теж не веде. Але той факт, що вона взагалі існує, багато говорить про те, куди платформа може рухатися. YouTube докладає всіх зусиль, щоб прискорити відкриття, полегшити людям пошук нового та цікавого для перегляду, а також допомогти новим творцям збільшити свою аудиторію на переповненій платформі, що вже призвело до появи нових функцій, таких як Hype і телевізійні речі. як пори року. Але цілком можливо, що жодна з цих функцій фундаментально не змінить YouTube так, як нескінченне прокручування змінило б YouTube.
Подумайте про різницю, коли ви відкриваєте YouTube і коли ви відкриваєте TikTok. На YouTube ви бачите екран, повний заголовків і мініатюр. Деякі з них, ймовірно, з каналів, на які ви підписалися; інші – це те, що, на думку YouTube, може вам сподобатися, або відео, які ви почали, але не завершили. Ваше завдання вибрати один і натиснути кнопку відтворення. Проте в TikTok щось уже відтворюється . Якщо вам це подобається, нічого не робіть. Якщо ні, проведіть пальцем угору, і почнеться щось інше.
Магія підходу TikTok — причина, чому всі так відчайдушно намагаються його скопіювати — полягає в тому, що він майже ідеально ефективний. Основна теорія TikTok полягає в тому, що краще показувати вам будь-що, ніж нічого не показувати, і оскільки відео такі короткі, а прокручувати їх дуже легко, штраф за те, що TikTok покаже вам те, що вам не подобається, є досить низьким. Ви голосуєте своїми сувоями, а алгоритм навчається.
На YouTube порівняно безлад. Творці мають спробувати збільшити кількість своїх підписників, що є важливим інструментом для створення спільноти та потужним сигналом алгоритму YouTube про те, що людям подобається те, що ви робите. Але більшість людей не знаходять відео, перейшовши на канали або навіть відкривши розділ «Підписки» програми. От і все більше ховають. Зараз люди переважно знаходять відео на головній сторінці, на бічній панелі рекомендацій і в результатах пошуку.
Ось чому протягом багатьох років творці говорили про важливість мініатюр. Джиммі Дональдсон, сам MrBeast, найпопулярніше ім’я на YouTube і людина, яка, на вашу думку, найменше потребує гри в алгоритмах, одного разу назвав свою одержимість ескізами «звиканням» і сказав, що його команда створює сотні варіантів для кожного відео. (Він також провів тест і виявив, що якщо закрити рот на ескізах , більше людей натискають на них — і раптом ескізи із закритим ротом з’явилися всюди.) Клео Абрам нещодавно описала роботу з кількома дизайнерами ескізів, створюючи слайд-деки з її улюблених великих пальців і необхідно розвивати «впевненість», щоб не перебільшувати ескіз і просто дозволити відео виконувати роботу. Існує цілий жанр вмісту та цілий бізнес, створений навколо створення ескізів, які можна натискати, і багато творців кажуть, що планують ескіз перед плануванням відео.
Ви розумієте, чому YouTube було б переконливим позбутися всього цього. Це та сама лінія думок, яка спонукала компанію використовувати генеративний штучний інтелект, щоб допомогти творцям створювати фони, відповідати на коментарі та навіть придумувати ідеї для відео. Що, якби, запитує YouTube, творцям не потрібно було б зациклюватися на всьому, що стосується своїх відео, а могли б просто зосередитися на створенні чудових відео? Всі виграють!
Але всі ці зміни, а особливо цей останній тест нескінченного прокручування, мають одну спільну рису: вони забирають контроль у творців і передають його Алгоритму. Звичайно, творцям і глядачам YouTube вже доводиться грати в багато ігор з алгоритмами, але поточний стан YouTube принаймні дає вам змогу рухатися. Ви можете писати власні заголовки та створювати унікальний стиль мініатюр. Так, керування YouTube – це велика робота, але це також дає вам багато шансів представити як свій вміст, так і свій канал перед аудиторією. І якщо вони переглянуть одне відео, у вас є багато способів змусити їх переглянути більше. Нескінченна подача видаляє все це на користь того, що буде наступним у сувої.
Усередині кожної нової генеративної функції штучного інтелекту та автоматичного відтворення відео є мовчазне припущення, що насправді найкраще для всіх – це робити все, що хоче YouTube. Це припущення впроваджувалося в TikTok роками, тому всі робили танцювальні завдання, а потім переходили до хокінгу з TikTok Shop. YouTube завжди був більшим, різноманітнішим і веселішим. Це одне налаштування може порушити це назавжди.
Ви вже чули, як автори говорять про те, що їм важко збалансувати створення відео, які вони хочуть зробити, — те, що хоче їхня аудиторія — і відео, які, як вони знають, задовольнять алгоритм і, отже, отримають більше переглядів. У нескінченно прокручуваному YouTube немає балансу. Тільки радує алгоритм. І як ми неодноразово бачили протягом багатьох років, чи то політична радикалізація та теорії змови, чи просто жанри, що домінують на платформах, як-от розіграшні відео та висвітлення судових процесів над Деппом/Хердом, робота алгоритму полягає не в тому, щоб стимулювати чудові відео. Це просто для того, щоб змусити вас дивитися.
Можливо, саме туди неминуче прямує YouTube. Можливо, це вже є, оскільки глядачі все менше покладаються на те, що підписалися на авторів і канали, а більше на те, що з’являється на головній сторінці. Але було б прикро бачити YouTube, як і раніше найбільш зручну для творців платформу та місце, де багато творців відчувають, що вони справді можуть побудувати спільноту та бізнес, відмовитися від решти платформи на користь стрічки, що автоматично відтворюється. На той момент це був би просто TikTok із довшими відео — хоча, я б’юся об заклад, у світі нескінченного прокручування вони ставали б коротшими та яскравішими та мали б більше музики. І, ймовірно, спробує продати вам речі. TikTok-іфікація YouTube була б завершена, і це було б величезним обломом.