Клієнти ПриватБанку обурені блокуванням рахунків: які причини
Клієнти ПриватБанку обурені блокуванням рахунків: які причини

Клієнти ПриватБанку обурені блокуванням рахунків: які причини

ПриватБанк може ввести обмеження на рахунки клієнтів, які проводять операції з криптовалютою. Це підтверджують представники банку після того, як один із клієнтів звернувся з проблемою на своєму рахунку.

Клієнт розповів, що після того, як він обміняв криптовалюту на свою картку ПриватБанку, на рахунку було встановлено обмеження, і йому було запропоновано надати підтвердження про джерело доходів. Про це повідомляє "Мінфін".

Чоловік надав всі необхідні документи, включаючи довідку про свою зарплату за рік, однак обмеження на рахунку не були зняті. Він зазначив, що хоча кошти залишалися на картці, використати їх було неможливо.

Клієнт намагався отримати відповіді через гарячу лінію ПриватБанку, але не отримав чіткої інформації. Згодом він звернувся до банку з письмовим запитом, але й на нього не отримав конкретної відповіді.

Люди біля ПриватБанку

У відповіді представники ПриватБанку пояснили, що всі дії банку є частиною вимог, що випливають із чинного законодавства та нормативних актів Національного банку України (НБУ).

Банк повідомив, що заходи щодо обмеження рахунків є частиною внутрішніх процедур, спрямованих на забезпечення фінансової безпеки клієнтів і дотримання вимог фінансового моніторингу в Україні.

Клієнти і працівниця ПриватБанку

Зокрема, ПриватБанк здійснює моніторинг усіх операцій, щоб відповідати вимогам щодо боротьби з відмиванням грошей і фінансуванням тероризму. Це означає, що банк може обмежувати рахунки, якщо виявляються підозрілі операції, пов'язані з криптовалютою, незалежно від того, чи були надані підтвердження доходів чи інші документи.

Крім того, Знай.ua повідомляв, клієнти ПриватБанку скаржаться на списання: пропадають тисячі гривень

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader
loader