Китайська компанія платить своїм співробітникам за знайомства
Китайська компанія платить своїм співробітникам за знайомства

Китайська компанія платить своїм співробітникам за знайомства

Одна з компаній у Китаї запровадила грошові заохочення, щоб спонукати одиноких співробітників ходити на побачення та створювати сім'ї, пише South China Morning Post.

Зокрема, компанія Shenzhen Arashi Vision Company Ltd, що спеціалізується на виробництві панорамних камер Insta360, пообіцяла виплачувати працівникам винагороду в розмірі 66 юанів (приблизно 9 доларів) за кожну посаду на своїй платформі онлайн-знайомств, яка розповідає хоча б про одну самотню людину, не працюючи у цій організації, щоб співробітники могли знайти собі пару таким чином. Людина має бути реальною.

Якщо співробітник успішно знайде на цій платформі партнера не з цієї компанії і у них будуть стосунки як мінімум три місяці, то фірма винагородить кожного партнера і того, хто розмістив публікацію. Кожному обіцяють по 1000 юанів (близько 140 доларів).

Один із співробітників цієї компанії розповів, що до 11 листопада на форумі знайомств цієї фірми було опубліковано близько 500 повідомлень. Керівництво розподілило грошові винагороди на загальну суму близько 10 000 юанів (близько 1380 доларів) серед усіх, хто публікував пости про самотніх людей.

За його словами, оскільки цей проект запустили менш як три місяці тому, то бонуси за знайомства ще не виплачувались.

Співробітники сприйняли ініціативу добре (деякі жартували, що їхні мами не такі активні в цьому питанні, як їхня компанія), а от у соцмережах вона викликала різну реакцію.

«Чи є у компанії якісь плани щодо набору персоналу?» — написав один із користувачів у соцмережі Douyin.

«Уряду слід наслідувати цей приклад», — пожартував інший.

Комусь це здалося цинічним.

"Кохання не слід вимірювати грошима", - висловив думку ще один коментатор.

В останні роки в Китаї спостерігається постійне зниження кількості шлюбів. Згідно з останніми урядовими даними, за перші три квартали 2024 року в Китаї 4,74 мільйона пар оформили свої спілки офіційно, і це на 16,6% менше, у той же період минулого року, коли шлюби зареєстрували 5,69 мільйона пар.

Крім того, торік рівень народжуваності в країні досяг рекордно низького рівня: всього 6,39 народження на тисячу осіб у 2023 році, 2022-го цей показник був 6,77.

Додамо, що в Китаї останніми роками намітилася ще одна тенденція, яка не сприяє зростанню кількості шлюбів. Справа в тому, що місцеві жителі починають стикатися з дискримінацією за віком уже у 35 років. Саме цю цифру роботодавці часто ставлять як верхню планку в описі вакансій.

За даними New York Times, сучасні китайці вважають за краще будувати кар'єру в юності і лише до 30-35 років починають замислюватися про сім'ю та дітей. В умовах, коли планування сім'ї збігається з труднощами при пошуку роботи у вигляді ейджизму, багато хто в результаті воліє пожертвувати відносинами та особистим життям. Це явище отримало назву «прокляття 35-річних».

Джерело матеріала
loader
loader