В Україні компанії часто стикаються з ситуаціями, коли Територіальні центри комплектування (ТЦК) не реагують на запити щодо відстрочок чи бронювання працівників, однак, є кілька способів вирішення цієї проблеми.
Про це розповідає адвокат Сергій Савинський з АО "GRACERS", передає Mind.
Як діяти у випадку ігнорування запитів ТЦК?
За словами Савінського, якщо дані про відстрочку чи бронювання не входять в систему «Оберіг», це може негативно вплинути на компанію, позбавляючи її важливих співробітників.
Юрист пропонує такі варіанти рішення:
- Особисто подати запит до ТЦК відповідно до Закону України "Про звернення громадян".
- Відвідати Центр комплектації або зробити адвокатський запит, на який ТЦК зобов'язаний відповісти протягом 5 днів.
Савинський зазначає, що через значне навантаження на ТЦК відповідь може прийти через два-чотири тижні.
Якщо запити продовжують ігнорувати, юрист рекомендує звернутися до вищого керівництва ТЦК або подати позов до суду.
Останні новини України: