Виявляється, традиції нашивання шкіряної латки вже понад півтора століття, і всі виробники джинсів й надалі причіпляють бирку до своїх виробів, повідомляє 24 Канал.
Навіщо на штани причіпляють вставку?
Розпочалася ця традиція ще 1873 року, коли культова компанія Levi's почала нашивати до своїх комбінезонів шкіряні жакрони з емблемою бренду. Звісно ж, робилося це для того, аби знавці могли легко відрізнити оригінальний одяг від підробки. Адже у 1870-1880 роках денім став справжнім культурним феноменом, і джинси почали шити практично усі американські виробники одягу.
На ринку можна було знайти величезну кількість підробок, і недобросовісні продавці заробляли на цьому дуже багато грошей, натомість взагалі не витрачалися на маркетинг чи рекламу.
Бирка на джинсах допомагає визначити оригінальність бренду / Фото Pexels
Шкіряна бирка на поясі джинсів дозволяла “помітити” одяг як справжній, і на нього завжди додавалася емблема бренду, яку можна було зробити тільки на спеціальному обладнанні.
Але, звісно ж, існує і більш практичне пояснення наявності бирки. Дуже часто виробники пришивають її не з усіх чотирьох сторін, а тільки згори та знизу, і це робить її дуже зручною додатковою петлею для ременя.
Особливо це зручно у випадку, якщо джинси не мають нашитих петель для ременя – тоді його все ще можна носити завдяки шкіряній вставці на задній частині джинсів.