Лічильники електроенергії, як і будь-які інші електронні прилади, можуть виходити з ладу. Збої в їхній роботі здатні не лише впливати на коректність показників, а й призвести до помилкових розрахунків за електроенергію, що, у свою чергу, впливає на ваші витрати. ДТЕК надав українцям поради, як визначити, що лічильник несправний і потребує перевірки або заміни.
Нерідко після відновлення електроенергії на дисплеї деяких лічильників NIK може з'являтися символ "Т4". Це вказує на те, що пристрій перейшов у аварійний режим. Такий стан може призвести до некоректного обліку електроенергії за часовими зонами день/ніч, що впливає на розрахунки вартості спожитої електроенергії.
Якщо ви побачили символ Т4 або інші незрозумілі символи, є декілька кроків, які потрібно виконати:
- Перейдіть на сайт компанії-постачальника.
- Оберіть розділ «Проблема з роботою лічильника».
- Виберіть підкатегорію «Блимає сигнал слабкого заряду батарейки» або відповідну проблему.
- Замовте виклик майстра для обстеження пристрою.
Фахівець зможе виявити причину несправності й запропонує рішення — заміну батарейки або самого лічильника, якщо він потребує капітального ремонту.
Крім символу Т4, інші ознаки можуть свідчити про несправність. Наприклад, якщо лічильник почав відображати "ERROR" або на дисплеї з'явилися незвичні символи. У таких випадках не варто самостійно розбирати або лагодити пристрій, адже це може призвести до ще серйозніших поломок, а інколи навіть становить загрозу для вашої безпеки.
Некоректні показники призводять до неточних розрахунків за електроенергію, і врешті це може відобразитися у вашому рахунку. Своєчасне виявлення несправностей допоможе уникнути зайвих витрат та зберегти ваш бюджет.
Раніше ми розповідали про тарифи на електроенергію: чи готуватися українцям до 7 гривень за кіловат
Також, відключення світла повертаються? У чому причина та кого торкнеться насамперед