Ринок фрахту залишається на боці фрахтувальників. Оскільки торгова активність невисока, а вибір тоннажу — широкий, ставки фрахту продовжують падати в усіх сегментах ринку.
Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.
Зокрема, ставки для «костерів» значно знизилися по всіх напрямках. Ставки на перевезення кукурудзи з українських дунайських портів до східного узбережжя Італії впали на 3 $/т — до 30-31 $/т.
Ставки для «хендісайзів» на транспортування кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії знизилися на 1 $/т і становлять 20-21 $/т.
Тим часом ставки для «панамаксів» на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю залишаються на рівні 42-44 $/т.
Ставки фрахту для барж також знизилися. Фрахт для транспортування кукурудзи з Рені чи Ізмаїла до Констанци впав на 1 €/т — до 9 €/т.