NASA прагне розробити нове покоління комерційних літаків з низьким рівнем викидів, які запропонують більш ефективний і екологічний спосіб подорожі. NASA прагне розробити нове покоління комерційних літаків з низьким рівнем викидів, які запропонують більш ефективний і стійкий спосіб подорожі.
Космічне агентство замовило п’ять нових конструкторських досліджень у рамках своєї ініціативи Advanced Aircraft Concepts for Environmental Sustainability (AACES) 2050. Згідно з заявою NASA, організації, які сприяють розробці нових концепцій дизайну авіалайнерів, включають Boeing Aurora Flight Sciences, аерокосмічну компанію Electra, Технологічний інститут Джорджії, авіаційний стартап JetZero та Pratt & Whitney.
«Завдяки таким ініціативам, як AACES, NASA може використовувати широкий набір перспектив щодо подальшого підвищення ефективності літаків, зменшення впливу авіації на навколишнє середовище та підвищення технологічної конкурентоспроможності США у 2040-х, 2050-х роках і далі», — Боб Пірс, асоційований адміністратор NASA Про це йдеться в повідомленні Управління дослідницької місії аеронавтики.
Загальна сума нагород, виданих на підтримку п’яти досліджень, які фінансує NASA, становить 11,5 мільйонів доларів. Кожна організація привносить унікальний досвід у розробку концепції літака наступного покоління, починаючи від альтернативних джерел палива і закінчуючи силовими технологіями та аеродинамічним дизайном автомобіля.
«Як лідер у дослідженнях і розробках сталої авіації в США, ці нагороди є одним із прикладів того, як ми об’єднуємо найкращі ідеї та найбільш інноваційні концепції від приватного сектору, наукових кіл, дослідницьких агентств та інших зацікавлених сторін, щоб створити майбутнє авіації», — сказав Пірс. йдеться у заяві.
Сфера досліджень Aurora Flight Sciences вивчатиме альтернативне авіаційне паливо, силові установки, аеродинамічні технології та конфігурації літаків. Команда під керівництвом Electra вивчатиме електричну тягу, а також унікальні аеродинамічні особливості корпусу та крил літака, які допоможуть зменшити викиди та шум.
Дослідники Технологічного інституту Джорджії зосередяться на технологіях сталого розвитку, включаючи альтернативні види палива, силові установки та конфігурації літаків, а JetZero досліджуватиме технології, які дозволяють використовувати криогенний рідкий водень як джерело палива для зменшення викидів парникових газів. Сфера досліджень Pratt & Whitney включатиме технології авіаційної тяги, зосереджуючись на покращенні термічної та пропульсивної ефективності для зменшення споживання палива та викидів парникових газів, які сприяють глобальному потеплінню.
«Відібрані пропозиції походять від різноманітних організацій, які забезпечать захоплюючі та широкі дослідження сценаріїв, технологій і концепцій літаків, які просунуть авіацію до її трансформаційних цілей сталого розвитку», — Натері Мадаван, директор програми NASA Advanced Air Vehicles Program. , до якого відноситься AACES, йдеться в заяві.
Концепції конструкції літаків, розроблені через AACES, можуть надійти на озброєння протягом наступних 25 років. Роблячи літаки менш залежними від традиційних джерел палива, які сприяють викидам парникових газів, NASA допомагає підтримувати мету США щодо нульових викидів авіації до 2050 року.