В GTA 6 буде процедурна генерація та значно покращений рушій, — LinkedIn розробника
В GTA 6 буде процедурна генерація та значно покращений рушій, — LinkedIn розробника

В GTA 6 буде процедурна генерація та значно покращений рушій, — LinkedIn розробника

У пошуках інформації про GTA 6 шанувальники фанати Grand Theft Auto знайшли профіль LinkedIn головного програміста Rockstar, який проливає світло на роботу студії над грою.

Відключайте рекламу - підтримуйте ITC! В GTA 6 буде процедурна генерація та значно покращений рушій, — LinkedIn розробника - Фото 1

Профіль, скриншот якого опублікований у r/GTA6, належить Раяну Вудсу, який працює над GTA 6 з травня 2020 року. Він описує його роботу з нагляду за «дизайном, розробкою та оптимізацією основного двигуна внутрішнього рушія Rockstar RAGE». Щобільше, в описі згадуються зусилля з оптимізації для «підтримки плавної продуктивності на багатьох платформах, включаючи консолі наступного покоління та ПК». Також згадується «інтеграція нових технологій та досліджень у конвеєр рушія», включаючи трасування променів та процедурну генерацію об’єктів.

В GTA 6 буде процедурна генерація та значно покращений рушій, — LinkedIn розробника
Скриншот профілю Раяна Вудса в LinkedIn, Reddit

Користувачі припускають, що GTA 6 може щоразу створювати об’єкти наново, додаючи світу різноманітності та реалістичності, але сама по собі згадка процедурної генерації здається туманною. Немає жодних подробиць, як це може працювати та що саме створювати — це можуть бути дрібниці або навіть генерація об’єктів чи ландшафтів.

Дехто у Reddit припустив, що процедурну генерацію можна використовувати для невеликих об’єктів, щоб гравці не бачили абсолютно однакові предмети в усьому світі. Також ефективним було б автоматичне розташування об’єктів — щоб не створювати та не розміщати кожне дерево вручну.

Раян Вудс, схоже, оновив свій профіль LinkedIn після витоку, і зараз він містить дещо інший опис. Він не згадує рушій RAGE, процедурну генерацію, трасування променів або ПК як платформу. Однак навіть після цих змін у його профілі зазначено: «Очолив інтеграцію передових технологій, таких як передові методи освітлення та пам’яті у конвеєр рушія, щоб розширити технічні межі та інструменти для розробки».

У підсумку з витоку можна зрозуміти, що процедурна генерація, ймовірно, буде у якійсь формі, а рушій піддається значній модернізації. Ймовірно, GTA 6 буде помітно відрізнятися від попередниці.

Спецпроєкти

Джерело: GamesRadar

Джерело матеріала
loader