Військові частини зможуть повідомити про неякісні продукти в ІТ-системі DOT-Chain
Військові частини зможуть повідомити про неякісні продукти в ІТ-системі DOT-Chain

Військові частини зможуть повідомити про неякісні продукти в ІТ-системі DOT-Chain

Державний оператор тилу Міністерства оборони спрощує для військових частин роботу з рекламаціями. Відтепер через ІТ-систему DOT- Chain доступна можливість подання претензій щодо якості продуктів.

Про це інформує Міністерство оборони України.

Зазначено, що це дозволить значно скоротити час формування та опрацювання таких скарг, і, що найважливіше, додатково покращити рівень забезпечення ЗСУ продуктами харчування.

«Раніше процедура відбувалася виключно у паперовій формі, що вимагало багато часу та зусиль від військових частин і ДОТ. Тепер DOT-Chain автоматично підтягує інформацію із замовлення, тож військовій частині потрібно лише додати дані про неякісний товар», — наголосив заступник міністра оборони Дмитро Кліменков.

За його словами, система формує електронний документ, зменшуючи час роботи над рекламаціями у 2–3 рази.

Наразі, окрім зручності, новий функціонал робить процес значно прозорішим. Адже завдяки структуруванню інформації та швидкому аналізу система допомагає виявляти зловживання з боку недобросовісних постачальників, що значно підвищує загальну ефективність роботи.

У МОУ наголосили, що ДОТ продовжує працювати над подальшим розширенням функціоналу. Уже наступного року в системі з’явиться можливість подавати в електронному вигляді рекламації щодо повноти та термінів постач.

Джерело матеріала
loader
loader