Валіза що супроводжувала Олафа Шольца на його візиті до Києва, має більше ніж просто функціональне значення — це символ німецької культури.
Валіза Rimowa, з якою був канцлер Німеччини Олаф Шольцу у Києві, є символом німецької культури завдяки своїй довговічності та статусу.
Про це розповів підприємець Андрій Федорів на свій сторінці у соцмережі.
За його словами, у аеропорту Мюнхена можна побачити щонайменше десятки людей із цими валізами різного розміру та віку. Бренд Rimowa є культовим для німецької культури через свою довговічність. Вважається, що таку валізу купуєш раз у житті, і чим вона більш вбита та порепана, тим краще. Він символ безпеки та бережливості.
"Ріхард Морцек випускав валізи з 1898 року. Спершу вони були дерев’яними. Але після пожежі на виробництві компанія переключилася на алюміній. Дизайн валізи нагадує фюзеляж літака Douglas DC-3. Саме ці валізи були офіційними для пілотів Lufthansa", - розповів він.
Підприємець нагадав, що у 2016 році традиційне німецьке виробництво в Кельні викупив Louis Vuitton (група LVMH). Після цього бренд вивели у сегмент люксу, провели ребрендинг, представили нові моделі, приділили більше уваги кольорам, дизайну та співпраці із зірками. Відкрили фірмові магазини поруч із найвідомішими бутиками у світових столицях.
За його словами, це призвело до суттєвого зростання ціни й на класичну «валізу Шольца»: з приблизно 400–600 євро у 2015 році до 1400–1600 євро сьогодні.
Нагадаємо, 2 грудня Федеральний канцлер Німеччини Олаф Шольц, який приїхав до Києва з неоголошеним візитом, на пероні столичного залізничного вокзалу не випускав із рук велику сріблясту валізу.