Запас ходу популярних китайських електромобілів оцінили у реальних умовах: результати тестів
Запас ходу популярних китайських електромобілів оцінили у реальних умовах: результати тестів

Запас ходу популярних китайських електромобілів оцінили у реальних умовах: результати тестів

Китайці оцінили реальний запас ходу Zeekr, Li Xiang та Voyah. Портал Autohome оголосив про перші підсумки “супертесту нової енергії”. Більше 50 новинок китайського ринку тестують у двох температурних зонах: у помірному кліматі неподалік Пекіна при +10℃ та в холодному окрузі Хулун-Буїр при -15℃. Експерти методично вносять у таблицю запас ходу, споживання енергії та інші характеристики гібридних та електричних автомобілів.Поки що готові результати тесту при +10℃: зима дуже умовна навіть за мірками Китаю. Серед випробуваних були кросовери Zeekr 7X, Voyah Courage, Tesla Model Y, Avatr 11, Li Xiang L6, а також позашляховик Tank 700; у своїй категорії порівняли мінівени Denza D9, Voyah Dreamer та Zeekr Mix, позашляховики AITO M9 та Li Xiang L9, а також седани Avatr 12 та Denza Z9 GT.У класі електромобілівZeekr 7X обіграв Tesla Model Y за швидкістю зарядки від 30% до 80% (24 проти 31 хвилини) та співвідношенням реального та заявленого запасу ходу (89% проти 85%). Проте за економічності “американець” попереду: витрата енергії 13,8 кВт*год/100 км проти 16,0 кВт*год/100 км. Voyah Courage в лідерах за зарядкою (22 хвилини), запас ходу підтверджений на 87% від заявленого, а витрата енергії становить 15 кВт*год/100 км.Серед гібридів найкращим виявився Avatr 11: на електротязі кросовер проїхав більше, ніж заявлено (109%), а витрата бензину склала 5,5 літра на сотню. Для порівняння показники Li Xiang L6 – 88% та 7,3 літра відповідно, а Li Xiang L9 показав результат 102% та 7,4 літра. Порівнянні характеристики у AITO M9: 105,5% запасу ходу та 8,3 літра на сотню. Гібридний Tank 700 витрачає 9,3 літри на 100 км.Електричний мінівен Zeekr Mix очікувано перевершив гібриди з витрат енергії (всього 18,4 кВт*год/ 100 км), але запас ходу підтверджений лише на 83% від заявленого. Натомість Denza D9 перевиконала план (129%), а Voyah Dreamer майже вийшов у нуль (97%). Витрата бензину у цих однооб’ємників становить 7,9 та 7,1 літра на сотню відповідно.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, електричний мінівен Volkswagen ID.Buzz отримав базову комплектацію.

Джерело матеріала
loader
loader