Російська залізниця третій рік поспіль фіксує скорочення вантажоперевезень, що пов'язано із санкціями проти Росії.
Про це повідомляє The Moscow Times.
У листопаді навантаження на мережі РЖД впало на 5,8% рік до року, до 95,6 млн тонн, а накопиченим підсумком за 10 місяців просіло на 4,4%.
Російська залізниця нині переживає "найглибший провал" за останні 16 років "з часів кризи 2008−09 рр.".
З 15 "позицій", які відстежує компанія у своїй статистиці, в мінусі опинилися 11.
Перевезення основного вантажу РЖД, вугілля, на який припадає близько третини всіх перевезень, - скоротилися на 6,2%.
Це сталося після того, як вугільники зіткнулися з обвальним падінням експорту і були змушені скоротити видобуток до мінімуму з пандемії 2020 року.
Одночасно зменшилось на 9,9% навантаження чорних металів.
Перевезення лісу, які у 2023 році впали на 14,2%, скоротилися ще на 1,7%.
Навантаження будівельних вантажів стало меншим на 14,4%, цементу - на 4,7%, зерна - на 3,3%, хімічних вантажів - на 2,9%, нафти і нафтопродуктів - на 1,1%.
Ще однією проблемою на залізниці є зниження середньої дільничної швидкості руху поїздів - у першому півріччі вона впала до мінімуму за 12 років, 36,5 км/год, а подекуди падала нижче 35 км/год - це найнижчий показник з 1991 року.
Економіка Росії стикнеться зі значними проблемами у 2025 році - ISW.
Новини від Корреспондент.
net в Telegram та Whats.
me/korrespondentnet та Whats.