Українці, які мають кредитні картки від ПриватБанку, скаржаться на раптові обмеження. Про це свідчить відгук на порталі "Мінфін".
ПриватБанк почав не просто урізати кредитний ліміт клієнтам, а зовсім анулювати його. Як зазначає один із клієнтів, йому заблокували цю корисну та важливу послугу без будь-якого попередження і навіть не назвали причин свого рішення.
"Без попередження, будь-якої смс і тд, приват заблокував кредитний ліміт. На питання наскільки і які причини, відповідають за скриптом, колись, очікуйте смс. Ви або попереджайте про такі дії заздалегідь, хоча б якимось повідомленням, або дайте відповідь коли відновлять, місяць, два, рік?", - бідкається українець.
Фахівці ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що рішення про надання кредитного ліміту приймається після аналізу багатьох факторів, серед яких наявність кредитів в інших фінустановах, прострочені платежі, нарахування зарплати та активності використання картки.
У "Приваті" порекомендували активніше здійснювати операції за допомогою картки й тоді, у майбутньому, рішення банку може бути переглянуте.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк скасував тарифи на основні послуги: кому дозволили не платити комісії.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, банки безжально блокують карти українців: як не втратити гроші через помилки, про які ви могли не знати.