В наступному році The Elder Scrolls Online радикально зміниться. Це стосується розміру, якості та частоти нового вмісту — великі річні глави замінять коротші сезони, зміниться й геймплей.
В у великому повідомленні наприкінці року директор студії ZeniMax Online Метт Фірор повідомляє, що Elder Scrolls Online більше не пропонуватиме великих щорічних розділів, які були основою розвитку гри відтоді, як вони були вперше представлені з випуском Morrowind у 2017 році. MMO переходить на структуру сезонних оновлень — випуски меншого розміру виходитимуть кілька разів на рік.
У 2025 році на гравців чекають сезони тривалістю три або шість місяців із поєднанням тематичного сюжетного вмісту, подій, предметів магазину, підземель тощо. Сезони матимуть назви та тематику, як у багатьох сучасних іграх-сервісах. Метт Фірор каже, що все ще будуть «деякі більші речі», над якими студія працюватиме понад рік, але все буде інакше.
«Звільнення команди розробників від необхідності дотримуватися суворого річного циклу означає, що ми зможемо дозволити командам запускати контент, коли він буде готовий, протягом року, а не працювати до червневої дати. Це дозволить нам зосередитися на більшій різноманітності контенту, розподіленого протягом року. Це підтримує нову модель Сезонів і дозволить нам випускати вміст, оновлення, виправлення та системи більш ефективно».
Хоча важко сприймати ці зміни не як скорочення, Фірор також докладно описав деякі значущі зміни, спрямовані на вирішення різних проблемних моментів. В першу чергу він каже, що студії потрібно «більше експериментувати, змінювати ситуацію і не бути такою передбачуваною».
У майбутньому ESO почне тестувати новий експериментальний вміст, спеціально позначений у нотатках до виправлень:
«Ці системи та ідеї будуть чітко позначені як “експерименти” в примітках до патчів і є ідеями, які можуть бути втілені в повноцінну ігрову систему, а можуть і не втілитися.З нашим новим фокусом на розбивці контенту на сезони та відмову від років, це дає нам час для проведення цих експериментів і змін».
Директор Zenimax каже, що розробникам потрібно серйозно розглянути продуктивність регіону Сіродил — давню нерозв’язану проблему. Зокрема, як експеримент PvP-зона отримає специфічні для PvP (і більш ефективні) навички для всіх класів, які замінять стандартні навички персонажів для залучення більшої кількості гравців.
У деяких місцях буде збільшено стандартну складність боїв, а також покращено «загальне відчуття бою» через анімації, ефекти та звуки. Студія планує додати більше зон, подібних до Краглорна, хоча й не таких великих, призначених для групової гри та пропорційних винагород. Керування та взаємодія з гільдією стануть легшими та логічнішими. Новачкам стане простіше орієнтуватися:
«Нам давно настав час звернутись до нового та постійного користувача ESO. Гра настільки велика на цей час, що нам потрібно вдосконалити досвід нового користувача. Наша мета — захистити нових гравців від перевантаження десятками різновидів контенту, які пропонуються їм під час входу у світ, а натомість дати їм важливі вказівки щодо гри, перш ніж відкривати усі можливості. Крім того, у нас є багато мільйонів гравців, які щороку повертаються до гри після кількох місяців або років перерви – і вони часто плутають, що їм робити. Нам потрібно розв’язати цю проблему та переконатися, що карта гри та інші деталі квестів та інформаційного інтерфейсу чітко показують користувачеві, де він був, коли пішов, що було додано з того часу та де він знайде вміст, який йому сподобається».
Оригінальний навчальний рівень Wailing Prison, з якої зараз починають усі нові гравці, буде регулярно налаштовуватися для покращення досвіду. Базові ігрові зони будуть покращені візуально. Нові гравці бачитимуть менше позначок, які б відволікали від основного квесту та викликали б перемикання на побічні. Ці зміни заплановані на березень. Карта та інтерфейс зміняться, щоб бути більш дружніми до новачків і тих, хто повернувся після довгої перерви. загалом інтерфейс буде осучаснений, щоб відповідати новим часам
ESO продовжуватиме розповідати нові історії в оновленнях контенту, але більше не додаватиме великі нові зони. Принаймні не зараз. Натомість гра буде зосереджена на «поверненні знайомих персонажів» та нових історіях «нових історій, зосереджених на відомих організаціях Elder Scrolls, як Темне братство, Гільдія злодіїв, Гільдія бійців та Гільдія магів».
З одного боку, багатьом подобаються глави та нові великі регіони щороку, і невідомо, якими будуть нові сезони. З іншого, деякі зміни та оптимізації геймплею давно назріли, а як гравець, котрий не заходив у Elder Scrolls Online два роки, автор цієї новини, схоже, матиме менше шансів загубитися та щось пропустити у майбутньому.
Джерела: Zemimax, GamesRadar