/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F65470d5747dc26df3c81b7994388f5e8.jpg)
BlaBlaCar отримав попередження від АМКУ
Виявлено ознаки монополії
19 грудня АМКУ оприлюднив рекомендації, в яких закликав керуючу компанію припинити дії, що потенційно порушують законодавство про захист економічної конкуренції. Про це повідомляє 24 Канал з посиланням на пресслужбу регуляторного органу.
Крім того, комітет провів розслідування процесів, пов'язаних із встановленням, сплатою та поверненням абонентської плати за користування послугами онлайн-платформи.
Зазначають, що наразі товариство не надало належного пояснення механізму ціноутворення сервісного збору.
Недоліки у платіжній системі BlaBlaCar
Регулятор виявив розбіжності в практиці відшкодування транспортною компанією сервісного збору після скасування поїздки з ініціативи пасажира. Так, наприклад, за однакових обставин, коли бронювання поїздки було скасовано без вини водія, один пасажир отримав відшкодування вартості послуг на розсуд компанії, а інший – ні.
Крім того, було зазначено, що компанія не інформує пасажирів належним чином про умови повернення таких платежів під час надання послуги.
Компанії дали 2 місяці
Комітет видав ТОВ "Ай-Тревелс" розпорядження про припинення певних дій у двомісячний строк. Невиконання цих обов'язкових до виконання рекомендацій може призвести до порушення регулятором справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
