Про схвалення відповідної постанови повідомило Міністерство закордонних справ, передає Укрінформ.
Зазначається, що завдяки ухваленню постанови громадяни України за кордоном отримають такі нові можливості:
1. Оформлення ID-карток із доставкою готової картки поштою (потрібен лише один візит до посольства чи консульства для подання документів);
2. Оформлення закордонних паспортів за один візит для збору біометричних даних із подальшим отриманням готового документа поштою;
3. Реєстрація в Державному реєстрі платників податків через посольства та консульства;
4. Обмін посвідчення водія або отримання його після втрати чи викрадення;
5. Комплексна послуга для оформлення новонароджених, яка включає:
- державну реєстрацію народження дитини (видача свідоцтва про народження);
- реєстрацію дитини громадянином України;
- внесення дитини до Єдиного державного демографічного реєстру (присвоєння УНЗР);
- реєстрацію дитини в Державному реєстрі платників податків.
Відтепер заяви про надання послуг можна буде подавати через Єдиний держпортал електронних послуг або мобільний додаток Дія.
«МЗС продовжує розбудовувати сучасну, мобільну, цифрову та сервісно-орієнтовану консульську службу, здатну адекватно й оперативно реагувати на теперішні та майбутні виклики», - прокоментував очільник міністерства Андрій Сибіга.
Він висловив додав, що нововведення спрощують доступ до послуг МЗС шляхом цифровізації і таким чином для подачі та отримання документів двічі їхати за багато кілометрів не потрібно.
Як повідомляв Укрінформ, Міністерство закордонних справ ще в серпні заявило про здійснення модернізації інформаційно-комунікаційної системи консульських послуг для українців за кордоном.
Фото: freepik.com