Довгоочікуваний другий сезон серіалу «Гра в кальмара», хоч і приніс розчарування деяким шанувальникам, але відзначився новим рекордом в історії Netflix.
Згідно з Forbes, «Гра в кальмара 2» став першим серіалом в історії стримінгу, який очолив чарти перегляду в усіх 93 країнах, де доступний Netflix — фактично перебивши показники дебюту першого сезону, який нині вважається найпопулярнішим шоу на платформі. Подібного не було, ані у «Дивних див», ані у «Венздей», які так само стали хітами серед користувачів.
Netflix ще не надав цифр щодо переглядів, але, перший сезон, як відомо, отримав 2,2 млрд годин переглядів.
Водночас оцінки другого сезону «Гри в кальмара» нині залишають бажати кращого: критики поставили 84% на Rotten Tomatoes, тоді як глядацька оцінка зупинилась на позначці у 64%. Продовження критикують за відсутність достатньої кількості ігор, обмеження сезону до семи епізодів і відкритий фінал, звинувачуючи Netflix у бажанні заробити, а не створити якісний контент.
«У другому сезоні є як хороше, так і погане. Абсолютно немає чого цуратися тим, кому шоу подобається, адже це і досі якісний і дорогий стримінговий проєкт. Так само як і легко зрозуміти тих, хто його не сприймає. Серіал в цілому більш-менш стабільно тримає увагу, а це вже немало, але грішить прикрими провисаннями, поверхневістю та передбачуваністю. Фінал сезону остаточно переконує у тому, що сімка — то буде забагато. Тому ставимо відповідний бал з вірою у те, що творцям ще буде чим здивувати у завершальному сезоні», — написав у своїй рецензії кінооглядач ITC.ua Денис Федорук, поставивши серіалу 6,5 з 10 балів.
Нагадаємо, що у продовженні переможець минулих змагань Сон Гі Хун (Лі Чон Че) повернувся на смертоносну арену, щоб врятувати новий склад учасників і помститись організаторам, припинивши гру назавжди. Свої ролі у другому сезоні повторюють загалом 9 акторів з першого, а серед них: Лі Бьон Хон (фронтмен гри), Ві Ха Чжун (молодий офіцер поліції, який шукав свого брата) та Кон Ю (вербувальник нових гравців).
Третій сезон вже офіційно підтверджений (насправді, він розроблявся одночасно з другим) і має стартувати на Netflix у 2025 році — за словами шоуранера, ймовірно влітку чи восени.