Meta оновила повідомлення на своїй сторінці підтримки Quest, вказавши, що через «проблему з оновленням програмного забезпечення» гарнітури Quest 2, Quest 3 та Quest 3S стають непридатними для використання. За словами компанії, хоча «більшість» користувачів вже можуть нормально користуватися своїми пристроями, Meta «активно працює над розв’язанням проблеми для всіх користувачів».
Той факт, що Meta тепер заявляє про роботу над розв’язанням проблеми для «всіх користувачів», може стати гарною новиною для власників Quest 2 та Quest 3. Раніше вони повідомляли, що компанія відмовлялася ремонтувати чи замінювати їхні гарнітури через закінчення гарантійного терміну. Деякі користувачі Reddit повідомляють, що отримали електронні листи від Meta з підтвердженням, що їм буде надано сервісне обслуговування навіть для пристроїв поза гарантійним терміном. Крім того, менеджер спільноти на форумі підтримки Meta написав, що служба підтримки клієнтів Meta «повинна мати нові інструкції щодо надання допомоги користувачам».
We're aware that some new Meta Quest 3S devices are having trouble with the initial software update. Our team is working on a solution but in the meantime, please use our software update tool (https://t.co/bgR14KPfvv) to resolve this issue. We appreciate your patience while we…
— Meta Quest Help (@MetaQuestHelp) December 6, 2024
Ще 6 грудня Meta повідомила про проблеми з оновленням програмного забезпечення, які впливають на «деякі нові пристрої Quest 3S». Однак у повідомленні не було згадано про Quest 2 або Quest 3, а також про те, яка саме версія програмного забезпечення викликає ці проблеми.
9 грудня компанія оголосила про запуск свого останнього оновлення, Meta Quest v71, яке додає такі функції, як оновлений метод підключення до віртуального настільного дисплея та підтримку наскрізного введення клавіатури у віртуальних середовищах.
Джерело: The Verge