Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році
Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році

Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році

Лідером рейтингу став ютубканал онлайнмедіа «24 Канал».

Перегляди інформаційних каналів в українському сегменті YouTube за 2024 рік знизилися на 10%, у порівнянні з 2023 роком. Про це повідомили в агенстві Tyshchuk Digital HUB.

Фахівці агенства на основі даних Sub.Box уклали рейтинг 30 інформаційних ютубканалів, які ведуть медіа та блогери українською та російською мовами, з урахуванням кількості підписників, кількості відео та їх переглядів.

Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році - Фото 1

Топ-30 інформаційних ютубканалів за 2024 рік

Також уклали рейтинг із 30 інформаційних ютубканалів, які ведуться виключно українською мовою.

Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році - Фото 2

Топ-30 україномовних інформаційних ютубканалів за 2024 рік

Найвищу сходинку у рейтингах за кількістю підписників, у тому числі тих, що додалися у 2024 році, за кількістю відео та їх переглядів зайняв ютубканал онлайнмедіа «24 Канал».

Топ-30 інформаційних каналів в YouTube: що дивились українці у 2024 році - Фото 3

Ютубканал онлайнмедіа «24 канал»

За підсумками 2024 року, в ютубканалу медіа — понад 8 мільйонів підписників. Упродовж року канал залучив 1,71 млн підписників. Понад 46 тисяч відео переглянули понад 3,864 мільйонів разів за рік.

«2024 рік, справді, став для ютубу "24 Каналу" знаковим, адже лише у червні ми сягнули позначки у 7 мільйонів підписників, а фактично через пів року ця цифра зросла до 8 млн.

Завдяки командній роботі – ведучих, журналістів, операторів, редакторів, дизайнерів та багатьох інших людей — ми збільшили кількість якісного контенту, який вирізняється глибоким аналізом, цікавою подачею, а головне оперативністю», — розповіла «Детектор медіа» керівниця відділу YouTube «24 Каналу» Юлія Гілей.

За її словами, великий акцент зробили на аналізі потреб аудиторії – на які теми, заголовки та передперегляди клікає глядач YouTube.

«Тут важливо звертати увагу тривалість перегляду відео, CTR (відсоткове співвідношення між показами відео та кліками по ньому) і, звісно, самі перегляди. Чудовим інструментом від YouTube у 2024 році стало для нас A/B/C тестування прев’ю, яке допомогло нам зрозуміти, яке оформлення привабливе, а від якого взагалі варто відмовитись. Це добряче підвищило CTR наших роликів», — пояснила Юлія Гілей.

Вона зазначила, що у 2024 році відбувалася активна взаємодія з аудиторією через стріми та спільноту ютубканалу. Також запустили короткі відео тривалістю до 3 хвилин.

«Загалом важливо користуватись усіма новими функціоналами YouTube для додаткового залучення аудиторії та розширення охоплення. 2024 рік став роком зростання нашого ютубканалу. Ми дякуємо нашим глядачам за довіру та підтримку», — резюмувала керівниця відділу YouTube «24 Каналу».

Фото: Getty Images

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader