Творець Mario розповів, як йому прийшла ідея зелених труб у грі
Творець Mario розповів, як йому прийшла ідея зелених труб у грі

Творець Mario розповів, як йому прийшла ідея зелених труб у грі

Японський геймдизайнер Шигеру Міямото - справжній новатор у світі платформерів, який подарував світові всесвіт Mario, Legend of Zelda та Donkey Kong. Однак, як виявилося, легендарні труби в серії ігор про Маріо були придумані не тільки в офісах Nintendo, а й під впливом звичайнісіньких речей, зустрінутих на вулицях Кіото.

В одному зі старих інтерв'ю 2000 року Міямото поділився, що під час створення перших концепцій йому було важливо придумати оточення, де могли б мешкати черепахи, краби та інші недруги. Розробники довго ламали голову, намагаючись зрозуміти, як зв'язати нижню частину екрана з верхньою, щоб усі ці монстри могли з'являтися знову і знову. Зрештою вони дійшли висновку, що потрібен якийсь візуальний елемент, який дозволив би органічно повертати персонажів туди, звідки вони почали свій шлях.

За словами Міямото, під час однієї з прогулянок Кіото він помітив труби, що стирчать зі стіни, і раптом зрозумів, що це ідеальний варіант для гри. Створюється враження, ніби всередині цих труб щось ховається і може вийти назовні в будь-який момент. Не обійшлося і без впливу японської манги, де подібні труби часто трапляються в покинутих локаціях.

Саме так звичайна деталь міського ландшафту стала знаковим елементом культової серії. Міямото розповідав, що сам був вражений, наскільки добре ці труби вписалися в гру: і проблему з "поверненням" монстрів вирішили, і фірмову естетику Маріо сформували.

Джерело матеріала
loader