Apple заперечує використання даних Siri для маркетингу, посилаючись на конфіденційність
Apple заперечує використання даних Siri для маркетингу, посилаючись на конфіденційність

Apple заперечує використання даних Siri для маркетингу, посилаючись на конфіденційність

Apple каже, що ніколи не використовувала дані Siri для створення маркетингових профілів, не продавала їх комусь для реклами і навіть не передавала третім сторонам. Остання заява має на меті підтвердити її непохитне зобов’язання зберігати конфіденційність розмов Siri. Недавнє врегулювання у розмірі $95 мільйонів, яке Apple погодилася щодо проблеми, коли підрядники були призначені для перегляду анонімних записів взаємодії Siri, викликало суперечки щодо використання даних Siri. Однак ця угода сталася в результаті звіту, який з’явився в 2019 році The Guardian, і без доказів продажу даних Siri на ринок кінцевим користувачам.

Як було сказано, Apple прямо спростувала цей міф, заявивши: «Apple ніколи не використовувала дані Siri для створення маркетингових профілів, ніколи не робила їх доступними для реклами та ніколи не продавала їх нікому з будь-якою метою». Крім того, компанія підтверджує свою прихильність до розробки нових технологій, які ще більше покращать конфіденційність Siri, таким чином позиціонуючи себе як «захисника безпеки даних користувачів».

Проте позиція Apple щодо використання даних Siri не відрізняється від позиції інших великих технологічних компаній, таких як Meta (або Facebook), які з часом стикалися з подібними чутками та теоріями змови. У випадку з Facebook компанія заперечує використання даних мікрофона для націлювання реклами, а засновник Марк Цукерберг звернувся до цього питання безпосередньо під час слухань у Конгресі.

Хоча Apple та інші можуть не використовувати голосові дані для конкретного націлювання реклами, реальність така, що рекламодавці використовують безліч інших даних, таких як відстеження місцезнаходження, історія веб-перегляду та звички покупок, щоб показувати цільовий вміст.

Щоб розв’язати цю проблему, Apple запровадила сувору конфіденційність, у якій випадкові ідентифікатори замість особистих даних відстежують дані Siri під час їх обробки. Компанія сприяла цьому, перенісши функції конфіденційності та безпеки iPhone у хмару за допомогою Private Cloud Compute. Це гарантує, що такі дані користувача не зберігаються та не надсилаються до Apple, коли хтось запускає Siri та отримує результати.

Читайте також -  Навіть $1 мільярда недостатньо, щоб зняти заборону на iPhone 16 в Індонезії
Джерело матеріала
loader