Нова функція штучного інтелекту Hinge визначає правдивість відповіді користувача
Нова функція штучного інтелекту Hinge визначає правдивість відповіді користувача

Нова функція штучного інтелекту Hinge визначає правдивість відповіді користувача

Hinge сьогодні запустив нову функцію на базі штучного інтелекту під назвою «Швидкий зворотний зв’язок», яка спрямована на покращення користувацького профілю знайомств шляхом аналізу того, як він відповідає на підказки, і оцінки того, чи має він бути більш конкретним чи автентичним.

Завдяки OpenAI GPT-4o mini функція Prompt Feedback оцінює кожну відповідь і пропонує персоналізовані поради, які допоможуть вам поділитися цікавими подробицями про себе, що може призвести до більш захоплюючих розмов. 

Замість того, щоб говорити вам, що саме потрібно писати, штучний інтелект пропонує три рівні вказівок: «Пройдіть трохи глибше», «Спробуйте невелику зміну» та «Чудова відповідь». Оцінка «Чудова відповідь» означає, що ви повинні залишити свою відповідь такою, як є, тоді як інші рівні пропонують більш конкретні пропозиції, наприклад «Спробуйте додати певний жанр або улюбленого виконавця, щоб показати більше особистості»

Оперативний відгук спрямований на розв'язання частої проблеми серед неодружених, які користуються додатками для знайомств: багато профілів містять схожі, шаблонні відповіді. Наприклад, поширеною відповіддю є: «Найкращий спосіб запросити мене на побачення: запросити мене», що може здатися нудним і не викликати багато відповідей. Згідно з опитуванням серед користувачів, 63% учасників побачень не можуть визначити, що писати у своїх профілях, часто вдаючись до стереотипних відповідей, які насправді не відображають, ким вони є.

Нова функція запускається в складний для онлайн-знайомств період, коли користувачі відчувають себе виснаженими від невпинного гортання, бесід, які не просуваються, і частих ореолів. Хоча Hinge має намір покращити загальну роботу програми за допомогою інструментів ШІ, деякі користувачі можуть бути налаштовані скептично, оскільки їм може бути незручно знати, що ШІ зіграв певну роль у зв’язуванні їх із потенційними збігами.

Материнська компанія Match Group інвестує приблизно від 20 до 30 мільйонів доларів США в штучний інтелект. Її останньою ініціативою є інструмент вибору фотографій зі штучним інтелектом для Tinder, який допоможе користувачам вибрати фотографії, які, за прогнозами, будуть добре працювати в їхньому профілі. Минулого року компанія співпрацювала з OpenAI .

Джерело матеріала
loader
loader