Дехто ними користується і досі
В СРСР існувало багато дивних речей, які для багатьох стали повсякденністю, не виключенням стала і каністра для бензину з трьома ручками. Деякі люди і досі її використовують.
"Телеграф" розповість, чому в СРСР каністри мали три ручки і чи дійсно все питання було у зручності.
Зауважимо, що такі каністри сконструювали ще до початку Другої світової війни, на вимоги військових. Каністри мали вмішувати 20 л палива, важити не багато і мати таку конструкцію, щоб ємність несло кілька людей, якщо вона важка.
Саме так народилась ідея каністри з трьома ручками, яка важила 4 кг. Три ручки створені так: центральна для однієї людини і бокові для зручного перенесення двома людьми. Це дозволяло легко транспортувати як повні, так і порожні каністри.
До того ж каністра мала симетричну форму із заокругленими кутами, що робило її безпечнішою під час транспортування. Конструкція каністри створювала повітряний прошарок у верхній частині для компенсації змін об’єму рідини під впливом температури.
Каністри з трьома ручками винайшли у Німеччині, і лише після Другої світової вони з'явились в СРСР і їх почали масово виготовляти.
Наразі сучасні каністри схожі на ті, що були в СРСР, проте здебільшого не мають трьох ручок.
Вони забезпечують:
- Зручність перенесення вдвох чи одній людині.
- Розподіл ваги для легкого транспортування.
- Можливість переносити дві порожні каністри однією рукою.