Жінка, яка є клієнткою оператора Київстар поскаржилася на примусове списання грошей з її рахунку через підключення послуги "Безлім соцмережі" від мобільного оператора.
За її словами, кожного дня з рахунку знімається 30 гривень, хоча вона користується тільки телефоном в якому є лише кнопки і через цей смартфон вийти в мережу чи соціальні мережі неможливо. Про це вона повідомила у коментарях під публікацією компанії.
Жінка назвала це "подарунком від Київстару" і сказала, що дана послуга була підключена без її згоди, автоматично.
Реакція Київстару
У відповідь на таку скаргу представники компанії Київстар пояснили, що зміна умов тарифів є стандартною практикою для мобільних операторів у всьому світі. У компанії звернули увагу на те, що такі зміни не обходять стороною нікого, хто має певний тарифний план.
В свою чергу Київстар запропонував жіночці обрати інший тарифний план, який більше буде підходити її потребам. Для цього коистувачка може скористатися офіційним сайтом або застосунком "Мій Київстар", якщо він в неї є.
"Зміна умов тарифів це звичайна практика серед операторів у всьому світі і вона відбувалася для всіх користувачів того чи іншого тарифного плану. У разі якщо потрібна інша кількість послуг та не підходять зміни, можна підібрати тариф на нашому сайті або в застосунку Мій Київстар", - заявили у Київстар.
Умови тарифу "Безлім соцмережі"
Як вказано на сайті оператора, плата за цей тариф стягується тільки раз на 4 тижні після після 00:00. Якщо на рахунку коштів менше, ніж потребується для повного списання суми, автоматично активується денний пакет послуг, який буде коштувати 30 гривень. Але цей пакет включатиме в себе безлімітний інтернет та дзвінки в мережі Київстар.
Раніше Знай.ua стало відомо про те, щобезкоштовні послуги від "Київстару" можуть обернутися прихованими витратами: "Най*бка пенсіонерів"
Вам буде цікаво дізнатися готуйте ще більше грошей: Vodafone автоматично переведе абонентів на новий тариф