Микола Точицький: «Стратегічні комунікації — це донесення інформації про те, хто ми»
Микола Точицький: «Стратегічні комунікації — це донесення інформації про те, хто ми»

Микола Точицький: «Стратегічні комунікації — це донесення інформації про те, хто ми»

Міністр пояснив, чому у назві міністерства інформаційну політику замінили стратегічними комунікаціями

Завдання Міністерства культури та стратегічних комунікацій полягає не лише у створенні політик в частині культури, а й у комунікації з суспільством про те, що таке культура, яким чином вона впливає на свідомість і формує особистість.

Про це голова відомства розповів у проєкті «Карп'як на Суспільному».

За його словами, поняття «стратегічні комунікації» увійшло в активне користування в Україні лише після 2015-2016 років, через співпрацю з НАТО. У 1992 році, коли був підписаний «Закон про інформацію», такий термін ще не використовувався. Але, за словами Точицького, цей закон досі є базовим для діяльності МКСК.    

«Стратегічні комунікації — це донесення інформації про те, хто ми, чому ми і для чого ми. І назовні, і всередині суспільства», — сказав міністр.

Окрім того, Микола Точицький зазначив, що відомство намагатиметься зламати шкідливі наративи, які існують у не лише в Україні, а й за кордоном: «Ми маємо достукатись до нашого з вами отримувача інформації за кордоном. Що ми були, є і будемо, що ми нація, яка має глибоку традицію, культуру і ця культура має бути присутня, в першу чергу, в євроатлантичному просторі. Ми маємо створювати свої наративи. Не гнатися за чужими, а створювати свої. І руйнувати ті міфи, які вдало створювала тисячоліттями Росія. Починаючи з того, що вона в нас вкрала назву, закінчуючи християнством або ж присвоєнням великих надбань у галуз науки і технологій».

Він додав, що цією діяльністю має займатися не лише МКСК, Міністерство закордонних справ та Український Інститут, а кожна інституція, яка здійснює переговорний процес щодо вступу до ЄС: від сільського господарства до великої індустрії.

Команда «Детектора медіа» понад 20 років виконує роль watchdog'a українських медіа. Ми аналізуємо якість контенту і спонукаємо медіагравців дотримуватися професійних та етичних стандартів. Щоб інформація, яку отримуєте ви, була правдивою та повною.

До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування спільних ідей та отримувати більше ексклюзивної інформації про стан справ в українських медіа.

Мабуть, ще ніколи якісна журналістика не була такою важливою, як сьогодні.
Долучитись
Джерело матеріала
loader
loader