Не байдужість, а звички: як допомогти учням покращити навчання в школі
Не байдужість, а звички: як допомогти учням покращити навчання в школі

Не байдужість, а звички: як допомогти учням покращити навчання в школі

Педагоги часто зустрічаються з учнями, які не виявляють зусиль на уроках, спізнюються, не виконують домашні завдання і мають низькі оцінки.
Однак така поведінка не завжди свідчить про відсутність мотивації. Про це написав у статті Education Week Ларрі Ферлаццо, вчитель з Каліфорнії. Він стверджує, що проблема полягає не тільки в мотивації, але й у звичках учнів.

Школа. Фото: скрін youtube

Ферлаццо каже, що мотивація – це бажання чогось досягти, а зусилля – це дії, які допомагають реалізувати це бажання. Учні можуть бути мотивовані, але не докладати достатньо зусиль, якщо не мають правильних звичок.
Педагоги повинні змінити своє ставлення до учнів і не вважати їх байдужими. Замість цього варто допомогти їм розвивати кращі академічні звички, пояснюючи, як навчання може бути корисним у майбутньому.

школа

Ферлаццо радить давати учням конкретні та поступові цілі, хвалити їх за досягнення та надавати їм відповідальність у класі. Важливо також показувати їхні роботи на стінах класу, щоб стимулювати до кращих результатів.
Крім того, педагогам слід давати учням позитивний зворотний зв'язок, навіть за найменші зусилля, щоб підтримати їх мотивацію до навчання.

Крім того, Знай.ua повідомляв, в школах з'являться спеціальні класи: кого з дітей там навчатимуть

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що дитина, яка все зробить сама – не просто мрія? Як не стати мамою-диктатором та виховати успішного малюка

Джерело матеріала
loader