Cyberpunk 2077 стала першою грою з підтримкою DLSS 4
Cyberpunk 2077 стала першою грою з підтримкою DLSS 4

Cyberpunk 2077 стала першою грою з підтримкою DLSS 4

CD Projekt Red випустила патч Cyberpunk 2077 до версії 2.21, який додає підтримку NVIDIA DLSS 4 та інші зміни. Таким чином, Cyberpunk 2077 першою отримала DLSS 4.

Зрозуміло, що нова генерація кадрів працюватиме лише на відеокартах RTX 50xx, але інші технології DLSS 4 будуть доступні. Зокрема це нома модель масштабування Transformer, яка дає значно краще зображення. Її роботу можна побачити навіть на картах RTX 30xx. DLSS 4 дає менше артефактів та краще згладжування, коли використовується реконструкція променів. Також покращено стабільність, освітлення та деталі під час руху. Ось про що йдеться в офіційному переліку змін Cyberpunk 2077 2.21 для ПК:

  • Додано підтримку DLSS 4 із генерацією кількох кадрів для відеокарт серії GeForce RTX 50, яка підвищує частоту кадрів за допомогою штучного інтелекту для генерації до трьох кадрів один звичайний — увімкнено для серії GeForce RTX 50 з 30 січня. DLSS 4 також забезпечує швидшу генерацію одного кадру зі зменшеним використанням пам’яті для RTX 50 і 40 серій. Крім того, тепер ви можете вибирати між моделлю CNN або новою моделлю Transformer для DLSS Ray Reconstruction, DLSS Super Resolution та DLAA на всіх відеокартах GeForce RTX відсьогодні. Нова модель Transformer покращує стабільність, освітлення та деталізацію в русі.
  • Виправлено артефакти та плями на екранах під час використання DLSS Ray Reconstruction.
  • Поле «Генерація кадру» в налаштуваннях графіки тепер буде належним чином скинуто після перемикання «Масштабування роздільної здатності» (на ВИМК).

Неважливо, коли вийде оновлений драйвер NVIDIA — бібліотеки DLSS 4 постачаються разом з грою. Пізніше новий драйвер також оновить DLSS за необхідності.

Спецпроєкти

Джерело: VideoCardz

Джерело матеріала
loader
loader