Клієнти Ощадбанку стикаються з труднощами при закритті рахунків: що кажуть в установі
Клієнти Ощадбанку стикаються з труднощами при закритті рахунків: що кажуть в установі

Клієнти Ощадбанку стикаються з труднощами при закритті рахунків: що кажуть в установі

Клієнти Ощадбанку неодноразово звертали увагу на труднощі, з якими вони стикаються під час закриття рахунків у державній фінансовій установі, адже за словами деяких користувачів, ця процедура займає значно більше часу, ніж вони очікували.

Один із клієнтів поділився своєю досвідом на офіційній сторінці банку у Facebook.

Він зазначає, що йому знадобилося шість місяців, щоб успішно закрити рахунок.

«Закриття рахунків в Ощадбанку зайняло майже півроку», — зауважив він у своєму дописі.

За словами представників банку, закрити рахунок дистанційно в Ощадбанку неможливо. Клієнт повинен особисто звернутися до відділення, де був відкритий рахунок. Це правило особливо ускладнює процес для тих, хто знаходиться за кордоном чи в інших регіонах. У таких випадках, щоб уникнути візиту до відділення, банк радить оформити довіреність. Для біженців є можливість оформити її в консульстві.

При цьому, якщо на рахунку немає активних операцій протягом трьох років, на ньому немає грошей і боргу, банк може його автоматично закрити.

Також Politekа писала про те, що в одному з відділень державного банку "Ощадбанк" подружжю переселенців з Донецької області відмовили в оформленні картки "Національний кешбек".

Працівники закладу заявили, що така послуга недоступна для внутрішньо переміщених осіб (ВПО).

Останні новини України:

ПриватБанк змінив правила обміну валют: тепер можна обміняти долари у новий спосіб.

Правила отримання карток: ПриватБанк на рік скасує оплату однієї зі своїх послуг.

Приватбанк не видав гроші, але списав їх: банкомат вимкнувся при відключенні електрики.

Теги за темою
Україна Банк
Джерело матеріала
loader
loader