ПриватБанк змінює підхід до спілкування з клієнтами: що впроваджують
ПриватБанк змінює підхід до спілкування з клієнтами: що впроваджують

ПриватБанк змінює підхід до спілкування з клієнтами: що впроваджують

ПриватБанк першим серед українських банків запустив новий канал комунікацій з клієнтами через RCS – сучасну технологію мобільних повідомлень.

Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.

«Нова технологія комунікацій дає можливість клієнтам банку отримувати персоналізовані сповіщення, швидко взаємодіяти з банком та виконувати операції безпосередньо в повідомленнях - отримувати акційні пропозиції або переходити до послуг “ПриватБанку” тощо», – зазначили в пресслужбі фінустанови.

Як повідомили у "ПриватБанку", RCS-повідомлення вже доступні в Україні для Android-пристроїв, а невдовзі дана функція працюватиме і на пристроях iOS.

ПриватБанк, скрін з YouTube

Найголовніше, щоби почати користуватися RCS-повідомленнями, клієнтам ПриватБанку не потрібні додаткові програми та застосунки.

Так, щоб налаштувати RCS на смартфоні, що працює на Android 5.0 або новішій версії ОС, потрібно:

  • відкрити "Google Повідомлення";
  • у верхньому правому куті вибрати опцію "Налаштування";
  • перейти у меню "RCS-чати";
  • натиснути "Увімкнути RCS-чати".

Вхід в Приват24, скрін з YouTube

RCS (Rich Communication Services) – це інноваційна технологія від Google, яка порівняно зі звичайними SMS, дає більше можливостей безпечного інтерактивного спілкування з банком та підтримується найбільшими операторами України: Київстар, lifecell, Vodafone Україна.

Також Знай.ua писав, що українці, які платять за спожитий газ через "ПриватБанк", втрачають можливість заощадити на комуналці.

Раніше ми повідомляли, що пенсіонери залишаються без грошей: "ПриватБанк блокує картки для виплат".

Теги за темою
Нацбанк
Джерело матеріала
loader