Apple отримала повідомлення від Центрального управління захисту прав споживачів Індії (CCPA) через скарги користувачів на продуктивність iPhone після оновлення iOS 18.
Офіційне повідомлення було видано після того, як індійський Департамент у справах споживачів отримав скарги на Національну лінію допомоги споживачам, як повідомляє в X міністр у справах споживачів Пралхад Джоші.
«Отримавши скарги на Національну лінію допомоги споживачам щодо проблем із продуктивністю iPhone після оновлення програмного забезпечення iOS 18+, департамент, розглянувши ці скарги, надіслав повідомлення до Apple через CCPA, вимагаючи відповіді з цього питання».
Скарги надходять під час експансії Apple на одному з найперспективніших ринків, де компанія нарощує свою роздрібну присутність та виробництво. Занепокоєння користувачів продуктивністю збігається з появою нової функції штучного інтелекту в iOS 18.
Функція ШІ, призначена для надання персоналізованих новин, була вимкнена в бета-оновленні минулого тижня після того, як журналісти повідомили про помилкові або оманливі сповіщення. Apple визнала проблему та тимчасово видалила цю функцію в бета-версії iOS 18.3.
Джерело: TheTechOutlook