Ставки фрахту на перевезення зерна стабілізувались завдяки постійному попиту
Ставки фрахту на перевезення зерна стабілізувались завдяки постійному попиту

Ставки фрахту на перевезення зерна стабілізувались завдяки постійному попиту

Ставки фрахту на перевезення зерна з України поточного тижня залишаються здебільшого на рівні минулого, з незначними коливаннями на окремих маршрутах.

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Торговельна активність не є високою, але залишається стабільною, забезпечуючи постійний потік нових замовлень. У результаті доступність спотового тоннажу поступово знижується, особливо в сегментах хендсайзів і коастерів. Водночас поточний обсяг вантажопотоку недостатній для зміни ринкового тренду, і співвідношення відкритого тоннажу до вантажної бази залишається на користь фрахтувальників», — зазначив фахівець. 

За даними Atria Brokers, ставки фрахту для панамаксів на перевезення кукурудзи або пшениці з глибоководних портів Одеси до південного Китаю оцінюються в 34-36 $/т.

Ставки для хендсайзів на перевезення кукурудзи з глибоководних портів Одеси до східного узбережжя Італії залишаються стабільними на рівні 14-16 $/т.

У сегменті коастерів ставки фрахту на перевезення 6 тис. т кукурудзи з дунайських портів України до східного узбережжя Італії на рівні 26-28 $/т.

Ставки на транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци залишаються стабільними на рівні 9 €/т.

Джерело матеріала
loader
loader