Google докладатиме більше зусиль для боротьби з фальшивими відгуками, включаючи санкції проти британських компаній і осіб, причетних до маніпулювання зірковими рейтингами, заявив у п’ятницю британський регулятор конкуренції після тривалого розслідування.
Управління з питань конкуренції та ринків (CMA) повідомило, що американський технічний гігант також зобов’язався розміщувати «попередження» в профілях британських компаній, які використовували фальшиві відгуки для підвищення своїх рейтингів.
Наглядовий орган почав офіційне розслідування щодо Amazon та Google у 2021 році через занепокоєння, що вони не роблять достатньо для боротьби з фальшивими відгуками на своїх сайтах, які використовуються мільйонами для інформування про онлайн-покупки.
Розслідування щодо Amazon триває, додали в CMA.
За даними регулятора, щорічно онлайн-огляди потенційно впливають на 23 мільярди фунтів стерлінгів (29 мільярдів доларів) споживчих витрат Великобританії, причому 89% споживачів використовують такі відгуки, досліджуючи продукт або послугу.
«Зміни, які ми забезпечили від Google, забезпечують надійні процеси, щоб люди могли довіряти відгукам і робити найкращий вибір», — сказала виконавчий директор CMA Сара Карделл.
«Це питання справедливості – як для бізнесу, так і для споживачів – і ми закликаємо весь сектор взяти до уваги».
Представник Google сказав, що його робота з регуляторними органами по всьому світу, включаючи CMA, є частиною його постійних зусиль з «боротьби з фейковим контентом і зловмисниками».
З квітня CMA отримає нові повноваження, які дозволять йому самостійно вирішувати, чи було порушено законодавство про захист прав споживачів, не звертаючись до суду.
Регулятор посилює перевірку великих технологій і цього місяця розпочав два розслідування, одне — щодо пошукових служб Google , а інше — щодо мобільних екосистем Apple і Google .
Проте вибір урядом колишнього керівника Amazon головою CMA послав неоднозначні сигнали щодо його підходу, на думку юристів з питань конкуренції та експертів галузі.