Компанія Meta вперше показуватиме рекламу в соціальній мережі Threads. Про це пише TechCrunch.
Рекламу з вибраними брендами спершу протестують в США та Японії.
«Ми знаємо, що буде багато відгуків про те, як нам підходити до реклами, і ми дбаємо про те, щоб вони виглядали як дописи Threads, які ви знайдете доречними та цікавими. Ми будемо уважно стежити за цим тестом, перш ніж масштабувати його ширше, з метою розмістити рекламу в Threads туди, де вона буде такою ж цікавою, як і звичайний контент», — сказав глава Instagram Адам Моссері.
За даними компанії Meta, реклама матиме позначку «Спонсоровано», а перші тести будуть графічними оголошеннями. Користувачі матимуть можливість керувати темами, а також повідомляти про рекламу.
«Люди приходять до Meta за персоналізованим досвідом, який допомагає їм відкривати бізнес і контент, який їм подобається — реклама є важливою частиною цього. Це може бути так само просто, як знайти бренд, який ви не знали, що любите, але тепер слідкуйте за оголошеннями», — заявили в компанії.
Нагадаємо, соцмережа Threads стартувала 5 липня 2023 року. За рік після запуску застосунок зібрав понад 175 млн активних користувачів щомісяця.
Наразі платформа не містить реклами і тому не приносить значних прибутків Meta. Нещодавно Threads приєдналася до Fediverse — групи соціальних мереж, які підтримують протокол ActivityPub, що дозволяє користувачам взаємодіяти між різними платформами.
- Читайте також: Threads: соцмережа майбутнього чи невдала копія Twitter?
У листопаді 2024 року, в соцмережі Threads здійснили редизайн, який дасть користувачам змогу швидко перемикатися між різними стрічками застосунку безпосередньо на головному екрані.
Фото: соцмережа Threads / Meta
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.