В застосунку «Дія» тепер можна подати скаргу на погану роботу мобільного зв’язку та інтернету. Наприклад, це стосується випадків довгого завантаження вебсторінок, відсутності можливості здійснити дзвінок або коли не відкривається TikTok. Про це написав міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
Чиновник зауважив, що повідомити про погану якість зв’язку можна в застосунку «Дія» ─ відповідна кнопка розміщена одразу на головному екрані. Вона називається «Відсутній зв’язок».
Повідомити про відсутній зв’язок у «Дії» можна наступним чином:
- Натиснути кнопку «Відсутній зв’язок» на головному екрані «Дії»,
- Дати одноразовий доступ до геолокації,
- Описати ситуацію, відповівши на кілька питань, та надіслати заявку.
Виникає логічне запитання: як відправити заявку, якщо інтернету немає?
Михайло Федоров заявляє, що «про це ми також подумали».
«Заздалегідь завантажте Мапу незламності, можете зробити це просто зараз. Вона знадобиться і в інших випадках, наприклад, коли шукаєте укриття або найближче місце з генератором.
А далі, якщо у вас зникне інтернет, залишайте заяву в Дії, вона автоматично відправиться, коли повернеться зв’язок», ─ пише Федоров.
Скарги про поганий зв’язок отримає Національна комісія, яка здійснює регулювання зв’язку. Вона дізнається про місця, де все ще є проблеми з інтернетом та зв’язком, і спільно з операторами виправлятиме ситуацію.