Фрахт на морські перевезення зерна: ставки важко піднімаються з мінімальних рівнів
Фрахт на морські перевезення зерна: ставки важко піднімаються з мінімальних рівнів

Фрахт на морські перевезення зерна: ставки важко піднімаються з мінімальних рівнів

Фрахтовий ринок у регіоні Чорного моря залишається складним для судновласників у всіх сегментах вантажопідйомності (DWT).

Про це повідомив аналітик ASAP Agri, фрахтовий брокер Atria Brokers Павло Лисенко.

«Власники панамаксів стикаються з гострим дефіцитом вантажів зернових з України. Водночас, хоча потік вантажів у сегментах хендісайзів і коастерів залишається відносно стабільним, судновласникам важко підвищити ставки з мінімальних рівнів через те, що пропозиція тоннажу досі перевищує попит. Крім того, цього тижня ставки фрахту в сегменті коастерів знизилися ще більше, що погіршило і так надзвичайно cлабкий показник TCE (тайм-чартерного еквіваленту — ред.) для власників малотоннажного флоту», — пояснив експерт. 

За даними фрахтового відділу Atria Brokers, поточні ставки фрахту для панамаксів із українських глибоководних портів до південного Китаю оцінюються в 33-35 $/т, що на 1 $/т нижче від попередніх рівнів.

Ставки фрахту хендісайзів на перевезення кукурудзи з портів Великої Одеси до східного узбережжя Італії оцінюються Atria Brokers у 16 $/т.

У сегменті коастерів ставки на перевезення 6 тис. т кукурудзи з дунайських портів України до Італії знизилися на 1 $/т і становлять 25-27 $/т.

Ставки на транспортування кукурудзи баржами з Рені або Ізмаїла до Констанци становлять 8-9 /т.

Джерело матеріала
loader
loader