Нова адміністрація США відмовилася від стандартів витрати палива та стратегії електрифікації
Нова адміністрація США відмовилася від стандартів витрати палива та стратегії електрифікації

Нова адміністрація США відмовилася від стандартів витрати палива та стратегії електрифікації

Міністр транспорту США, Шон Даффі, підписав важливий меморандум, який скасовує попередню стратегію «Нового зеленого курсу» і анулює стандарти корпоративної економії палива (CAFE), які були встановлені попереднім урядом. Згідно з новим указом, до 2031 року стандарт витрати палива мав становити 4,67 літра на 100 км, але тепер цей законопроєкт відміняється.

Шон Даффі заявив, що скасування «надмірно обтяжливих стандартів» дозволить знизити вартість автомобілів та забезпечить американців можливістю обирати доступний та різноманітний транспорт. Він підкреслив, що американці повинні мати можливість вибирати транспорт без обмежень, що можуть зробити автомобілі дорожчими та менш доступними. Також варто відзначити, що під час президентства Дональда Трампа стандарт CAFE був значно менш суворим, з середнім показником витрати палива 6,36 літра на 100 км.

Ще не ясно, чи буде нова адміністрація вводити нові вимоги щодо витрати палива для легкових та легких комерційних автомобілів. Міністр Даффі зазначив, що прагнення до зниження витрат палива не враховує реальні запаси нафти в США, а також потенційну уразливість електромережі країни. Крім того, він висловив занепокоєння тим, що американські автовиробники все частіше змушені покладатися на імпортовані акумуляторні батареї для електричних автомобілів, що впливає на незалежність національної автомобільної промисловості. Одночасно з цим, Дональд Трамп скасував попередню стратегію, яка передбачала, що до 2030 року частка електричних автомобілів на ринку США мала досягти 50%. Це рішення значно змінило курс американського автопрому, який змінив свої пріоритети лише за останні кілька років.

Автовиробники виразили занепокоєння щодо нестабільності політики та закликали залишити податкові пільги для електричних автомобілів, що допомогло б підтримати конкурентоспроможність та різноманітність ринку.

Теги за темою
США Дональд Трамп авто
Джерело матеріала
loader